Gå till innehåll
fredag 29 november 2024
All_to_slow

Blockets indelning för båtannonser

Rekommendera Poster

På Blocket så skulle jag vilja se en indelning i sökfunktionen på årsmodell istället för indelat på pris. Jag vet ungefär vilken årsmodell som är lägsta tänkbara eller dylikt men priserna kan ju variera. Jag vill alltså söka på båtar över en viss längd och nyare än en viss årsmodell.

Jag gick med i något som hette Blocketpanelen och trodde att jag skulle få komma med synpunkter ang. Blocket men det kommer bara undersökningar som jag inte är intresserad av.

Nu på lågsäsong hinner man ju ha koll på allt som kommer in men till sommarn när det säljs fler båtar och man inte sitter inne o surfar så mycket vore det kul om det gick att söka lite smidigare...

Någon som tycker liknande eller är jag ute och cyklar?

Jag heter Jonatan och är en blockoholic. Cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

En annan sak som jag saknar på blocket är ett sett att se statestik/antal träffar på ens anonns,så som man kan göra här på MG.

Jonas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Maila ditt förslag till blocket, jag gjordet det vid ett tidigare tillfälle. De var mkt trevliga och svarade inom 24h på mitt förslag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bra idé med ett mer specificerat söksystem.

När vi sålde Novan var dessutom prisspannen väldigt stora så hade vi skrivit 500.000 som vi ville ha hade bara dom som kunde tänka sig att ge upp till 750.000 sett den. Vi satt ut den för 499.999 och iomd kom vi in i gruppeen 250.000-499.999 där Novaköpare i allmänhet ligger. Nu är det bättre på den fronten och bland segelbåtar är det alldrig så många som säljs att man inte kan hitta sin båt om man vet vilken man vill ha.

Men motorbåtar verkar ha en större omsättning så där förstår jag att det är ett större behov.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...