vp151b 0 Postad 20 Januari , 2010 fy va tråkigt,, med helgens brand i åmål där 130 båtar brann inne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 20 Januari , 2010 Jo, man lider med de som drabbats! thomas-marin har ännu inte svarat på hur det gått för hans båt, som stog utanför.. finns en annan tråd i ämnet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 20 Januari , 2010 ja man lider verkligen med dom. jag gråter över jobbet jag lagt ner på min båt nu när den skall bytas ut på garanti och då är det endå en ny båt med relativt lite förändringar. Tänk dom som har lite äldre båtar som dom pysslat om hela livet och gjort förbättringar på mm. Går ju aldrig att ersätta med en annan båt. Stackare! /D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rikardskilso 0 Postad 21 Januari , 2010 Ja vad säger man nu är den borta....TUNGT! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rikardskilso 0 Postad 21 Januari , 2010 En sista bild Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
millenium 0 Postad 23 Januari , 2010 Lider med dig och alla andra som blivit av med sina båtar, är riktigt illa när nåt sånt här händer, och med 130båtar oxå det är ju några stycken.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 23 Januari , 2010 Otroligt tråkigt. Får man gissa på en byggfläkt som stått och tuffat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lmgb 0 Postad 23 Januari , 2010 Lider med er. Som sagt, tungt.................... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rikardskilso 0 Postad 24 Januari , 2010 Det går lite rykten om att det startade i flispannan som värmde lokalen....men för min del spelar det ingen större roll att få reda på om det vad det var....Det är bättre att glömma och gå vidare, ni alla får gärna hjälpa mig att hålla utkik efter en skilsö975fb som är till salu....För en likadan båt blir det nog...finns ingen bättre i förhållande till pris... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 24 Januari , 2010 Lider med dig och funderar på alla andra 179 som nu också är båtlösa. Hoppas försäkringsbolagen arbetar fort. Skulle vara lite intressant att veta om de arbetar olika också. Kan inte förstå hur man ska kunna sammanställa era erfarenheter av era olika försäkringsbolag. Är det en båtklubb som hade varvet? I så fall kan man ju göra något inom klubben som sedan kan presenteras. Kanske kan ni sätta press på bolagen om ni berättar att ni gör en sammanställning av hur de arbetat med detta ärende. Tur att det precis har börjat komma ut båtar på blocket igen. Och det är fortfarande några månader kvar innan båtsäsongen börjar. Önskar dig lycka till i letandet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lmgb 0 Postad 1 Februari , 2010 Hittade ingen i sverige men däremot en i danmark. http://www.scanboat.com/se/BoatSaleAdvert.asp?strSagsnr=0916197 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser