bigl 0 Postad 1 November , 2009 Nu har de nya programen med sjön suger startat. Jag tycker det är ett kanonprogram som får en att komma tillbaka till sommaren en stund. Lennart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trimaran74 0 Postad 11 November , 2009 Håller med till . & pricka. Drömmer om det ljuva livet ombord & får sig ett gott skratt. Dels är det lättlagad mat, men framför allt, en RIKTIG båt. Ingen tupperwarebalja som guppar runt. Jag ser varje avsnitt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suckan 1 Postad 11 November , 2009 Nä, tupperwarebaljan är ju bara följebåten där själva maten och matlagningsprylarna får plats... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stream 1 Postad 16 November , 2009 Jag tycker programmet är helkasst. Två föredettingar som skrockar och lagar sillsmörgås i en gammal vedbod till båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
badcam70 0 Postad 17 November , 2009 Missar inte ett avsnitt,tycker det är lite småtrevligt program men dom måste ha gjort nåt med gammel Petterson den pinnar ju på som tusan nästan planande och inga driftstörningar....noterade oxå att det blev inget flaggbyte hahahe dom gillar sin gamla slitna ljusblåa retar väl antagligen gallfeber på historiska träbåtsknuttarna ;^) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Magnusjansson 0 Postad 17 November , 2009 Driftstörningar fick dom med i programmet förra året, överhettad motor! Har för mig att Lennart glömde att öppna kylvattenkranen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trimaran74 0 Postad 19 November , 2009 Stämmer! Det var väll då som dom spräckte backslaget? Synd. Tror det är en Albin o-41:a som sitter i. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bandini 0 Postad 19 November , 2009 Sjön Suger är underbart. Ni vet väl att alla avsnitten ligger på http://www.kanal5play.se/program/sjön suger ifall ni har missat något? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser