Gå till innehåll
lördag 30 november 2024
feskarn67

usa båt

Rekommendera Poster

hej! vi har köpt en sea ray 370 nyss,tv på 110 volt,är det bara att slänga? eller går det att göra nåt åt dom? sen har vi problem med ac,finns två anläggningar i båten,dom stänger av sig efter en 10-30min.. någon som vet nåt hur det egentligen ska funka? ska det tex komma kylvatten hela tiden? måste dom callibreras? mm mvh jörgen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

På om han kan göra nåt åt tv och varför ac stänger av sig!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kylvatten skall det komma hela tiden. Anläggningarna stänger av sig pga för dåligt med ström från stolpen. Om du bara kör med en anläggning så brukar det oftast fungera. På min 400.a hade jag dubbla system och trafo. Dock inte så ofta det finns två uttag över på bryggan. Vad jag inte förstår är att när anläggningen stänger av sig pga låg ström(panelen visar low ac) så kan man starta den igen och den går som du skriver 10-30 min igen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

kan man få dom att gå på lite lägre ström tro? typ att dom inte stänger förrän typ 95volt istället för 100? kylvattnet kommer bara ibland,märker då en väldig skillnad i värmen som kommer. men varför kommer det bara kylvatten ibland?.c-pumpen måste ju funka för när den går så går den ju bra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...