jopak 0 Postad 4 Juli , 2009 Behöver hjälp med att hitta någon som kan laga min båt. Har en Bosjö 25 som är skadad i fören, däcket som är av sandwichtyp har sprickor och är antagligen vattenskadat. Det sviktar lite om man går på det. Antagligen behöver hela förliga däcket förstärkas och renoveras. Någon som vet vem man kan vända sig till? Jag bor i Stockholmsområdet Tacksam för all hjälp Mvh Johan Senast ändrad av jopak | 05 juli 2009 | 07:04 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flummo 2 Postad 4 Juli , 2009 Om du skriver var i landet du befinner dig tror jag det kommer bli lättare att få bra svar. För jag misstänker att du inte vill dra iväg båten 50 mil oavsett hur bra en verkstad är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jopak 0 Postad 5 Juli , 2009 Jag bor i Stockholmsområdet Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 194 Postad 5 Juli , 2009 http://www.arneolsenab.se/ har gott rykte, men annars är det väl bara att kolla på Gula Sidorna efter båtvarv, båtreparationer eller något sådant. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan65 0 Postad 6 Juli , 2009 Plastskador och montage i Svinninge är bra. Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser