clabbeh 0 Postad 2 Juni , 2009 Hej söker med ljus och lyckta efter ett koppling/elschema till Thermotrons värmare som dom gjorde på licens vad jag förstår till Wallas, har hittat på forumet chema till 2500 modellen men det är inte samma styrkort, har även hittat wallas egen 3000 modell men inte den heller lik. Thermotron i Kalmar verkar inte finnas kvar så man får hoppas att det finns någon som har nått dockumenterat och kan dela med sig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 2 Juni , 2009 Prova att kontakta www.varmedoktorn.com Grymt kunnig på värmare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
clabbeh 0 Postad 3 Juni , 2009 Har givetvis börjat i den änden, men dom vill ju förstås sälja nytt , med tanke hur lite man använder en värmare per år så känner jag att det inte finns anledning att lägga ut 10 000:- på en värmare som går några få timmar per år. så jag tänker reparera det jag har som funkade tills jag lyckades polvända så styrkortet rök. komponenterna på det kostar typ 100:- att köpa på Elfa, men folien har bränt på några ställen och man ser inte riktigt hur dom har gått. men med ett principschema så är det fixat på mindre än 1 timme. Senast ändrad av clabbeh | 07 juni 2009 | 20:30 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser