strandad 0 Postad 25 April , 2009 Vet att det finns trådar men de är just nu lika aktuella som Bobbysox. Framrutorna är lika användbara som en ICA-påse då de är mjöliga och på flera ställen spruckna. Att det fick gå förra sommaren handlade om lättja men nu har jag tröttnat. Kan ingen hjälpa mig hitta någon som kan byta rutorna någonstans i Värmlandsskogarna? Alla tips är välkomna! Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
henrik75 0 Postad 26 April , 2009 - www.wetterskogs.se Fallvindsg. 1, Karlstad - 054-85 36 90 Presenning- & kapellservice Vålösundsv. 151 681 52 KRISTINEHAMN 073 - 069 34 51 JP's Möbel & Kapellservice Nyg. 8 A, 681 40 KRISTINEHAMN 0550-821 40 Mobiltfn 070-749 14 63 De är nog bra allihop. Ring runt för bästa pris. Mvh Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 26 April , 2009 Hej, Fler: http://www2.maringuiden.se/forum/;thread=56917 /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 26 April , 2009 Jannes Presenning och Kapellservice i Karlskoga är ett annat förslag... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strandad 0 Postad 26 April , 2009 Tusen tack för tipsen! Ska göra en grundlig undersökning i veckan. Återkommer när jag fått svar och hur arbetet blev... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 26 April , 2009 Denna dam gjorde vårat kapell till orrskären och det var riktigt prisvärt. http://www.liestapetseri.se/ Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
aakeoe 0 Postad 27 April , 2009 Sunes kapellverkstad/sadelmakeri i Säffle gjorde ett mkt bra jobb, ett skräddarsytt kapell till min förra trollingbåt. Bra pris också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strandad 0 Postad 2 Juni , 2009 Det blev Helene på Lies som gjorde jobbet. Det tog precis en vecka från att jag lämnade in rutorna till att jag kunde se ut igen. Bra jobb och inte alls dyrt, inte jämfört med de jag kollade i alla fall. Jag rekommenderar verkligen Lies Tapetseri & Kapell! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 2 Juni , 2009 Kanon! Vi blev också helnöjda med hennes jobb samt priset. Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser