Qultyp 0 Postad 14 April , 2009 Har handlat en gammal bayliner. Ska renovera upp den invändigt. Gillar inte raggar päls och lurvig matta på golvet. Tänkte rycka ur mattan och lägga ytskikt vitt(topcoat eller gelcoat?) och sedan på dom planare ytorna durkplywood. Pälsen täckte jag rycka och sätta galon. Någon som har gjort nått sånt här som kan ge mig tips //G Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Orris27 1 Postad 15 April , 2009 sök i forumet efter MABE542 eller gå in på www.mollan.nu dom har en dokumenterad renovering av en nimo 27 under båtar/nemo. Jag har topcoat på golvet, men det är inte direkt stryktåligt utan måste målas om då och då (repigt). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davahl 0 Postad 16 April , 2009 Jag har gjort en liknande renovering på min Sea Ray 230. http://www.maringuiden.se/forum/;thread=187219 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Qultyp 0 Postad 17 April , 2009 Ser ut att varit ett mastondont projekt. Jag har matta på golvlet och förpiken lite lurvigt på väggarna. Resten tror jag är bytt någon gång. Tyvärr så har plast matta delat sig i skarvarna i taket och måste göras om. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser