Gå till innehåll
onsdag 11 december 2024
prins

Någon annan som njuter första morgonen i viken

Rekommendera Poster

Visst är det underbart att vakna upp den första morgonen ute i skärgården för året, koka lite kaffe som man kan ta med sig, ta på sig lite varma kläder (inte lika skönt som igår på dagen) och upp på berget samt ta några mail. Allt innan ungarna, frugan och de övriga vännerna vaknar till i grannbåtarna. Sedan skall vi ut och tokköra inte vårdslöst men bara långt ut till havs för att känna dyningana som ger en njutning. Dieseln är ju fortfarande billig jmf med förra säsongen (per liter inte när vi tankade 1428 l i går, men det räcker ju ett tag), så det gäller att passa på. Bilägger en bild från morgonen lite taskig kvalitet mobiltele men kan ändå ge en bild av känslan

post-10008399-1394235859,7663_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

MmmmmGlad Blir ju lite avund nu sååå göött, har inte ens hämtat hem nyförvärvet, kliar väldigt mycket i båtskinnet nu. Fortsatt TREVLIG PÅSK!Cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det där gjorde jag för 3 veckor sedanGlad

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du skall då alltid vara värst StigGlad Själv njöt jag av frukost ombord ute på Storö(väderöarna)redan den 1 Januari i år, som straff får jag istället jobba hela påskenRynkar Men är ledig tisdag och onsdag så kanske att jag får ta mej en liten tur då om detta härliga vårväder håller i sig, säga vad man vill om vintersegling, men nog är det nu den riktigt fina tiden börjar...

Ha´ t pent Smoegen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...