Gå till innehåll
onsdag 11 december 2024
Axxet

Nord West 355

Rekommendera Poster

Hej

någon som har en Nord West 355 ? Är nyfiken på båten, har aldrig givits tillfälle att se närmare på den men tycker det verkar vara en fin båt, har själv tänkt att köpa en båt med kabin och fly, storlek som 355. Mvh Thomas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Thomas

Detta är en fantastiskt fin sjöbåt, Nord West har ju sedan många år tagit över som Sveriges absolut mest kvalitativa varv. Enda haken som jag tycker båten har är väl egentligen att dom är dyra samt att den är lite smal, men i gengäld får Du som sagt en fantastisk fin båt. Men för att få de bästa omdömmen om båten se hur man gör kontakta Nord West och åk dit på studiebesök och se på när dom nya NW båtarna byggs och träffa människor som brinner för att prestera det bästa på varje enskild detalj, vilket vi gjorde för två år sedan. Sånt får man inte på många båtar och framför allt inte på de nya som nu kommer och är producerade på löpande band.

Min Fairline är på intet sett en dålig båt även om den börjar närma sig 12 års strecket nu, men jag kan se stora kvalitetsskillnader på kompisens Nord West 420 om man granskar detaljer, men jag har mer volym och högre bränsle konto

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...