Nyborjare 0 Postad 9 Mars , 2009 Har hittat på Biltema,Hjertmans och Watski, det är den typern jag vill ha fast MED en nollställnings/resetknapp i fronten, för att jag lätt skall kunna nollställa när motorn startar, annars måste man ju skriva upp vad den står på och räkna. Jag vill alltså inte hålla koll på den totala gångtiden utan för varje båttur separat. Någon som vet om det finns med nollställning till båt ? annars finns det ju massor av räknare i elektronikaffärer men som sagt dom är ju inte direkt för marint bruk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
All_to_slow 1 Postad 9 Mars , 2009 Kanske inte så marint utförande men avsett för cross och det borde ju vara vatten och smutståligt då... Duells Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pheubus 2 Postad 9 Mars , 2009 Har du sökt på gamla diskussioner? Hittade bland annat det här: http://www.maringuiden.se/forum/;thread=87330 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 10 Mars , 2009 Har du inte plotter då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
henrik75 0 Postad 10 Mars , 2009 Kolla på www.elfa.se Mvh Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gunnar_ 5 Postad 10 Mars , 2009 Själv skriver jag ner starttid, sen ankomsttid = drifttid. Tar ibland stoppurs-funktionen på armbandsuret till hjälp.. Sen hjälper det ju till att sjökortsdatorn håller reda på tripinfo också. Fråga: vad ska du använda del-sträcke-driftstids-info:n till ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser