Lotsenn 0 Postad 1 Oktober , 2008 Hej jag är nyfiken på hur många dykare det finns på Mg? Kanske finns det intresse för en dykavdelning? Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Siggetillmax 0 Postad 1 Oktober , 2008 Jag dyker ibland mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DavyJones 0 Postad 1 Oktober , 2008 Jag håller på att ta dykcert. Dock är Centret där jag tar det på ganska dålig planering och ordning.. men jag får cert iaff Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 1 Oktober , 2008 Japp, sedan 1972 men idag under ganska primitiva former. Personligen känner jag inget behov av något ytterligare forum. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nordkaparn 0 Postad 1 Oktober , 2008 En dykare till här! Har haft certifikatet i 7 år men har inte dykt så mycket som jag skulle vilja. Båten har tagit mesta tiden. Har förmånen att bo på ett ställe som har Sveriges bästa dykvatten, så jag är trots allt lyckligt lottad om lusten (och tidsutrymmet) skulle infinna sig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suckan 1 Postad 2 Oktober , 2008 Visst, samma här. Även om jag bara har typ 6 loggade dyk på 5 år... Det har helt enkelt inte blivit av mer än så! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mcflyfisher 1 Postad 2 Oktober , 2008 hoj en cmas-are här som så många andra så har jag inte tid då båt.mc.fiske.är med o delar på fritiden dök senast i fillipinerna sen var det inte så upphetsande att dyka i en insjö el gruvhål ska jag dyka så blir det bara om man ska plocka drag el inventerakräftbeståndet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 3 Oktober , 2008 Det var en stund sen man var tog sig vatten över huvudet, tror jag slutade betala instruktörs avgiften på 90 talet. men innan dess var det en del mest i sianai innan sharm blev sönder turistat. Men har även gjort lite dyk tjäns med Jordanska militären Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 3 Oktober , 2008 Dykt sedan 1998 rätt oerfaren cmas ** med 100timmar under ungefär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 4 Oktober , 2008 Dök tidigare - främst på Bästkusten men sen jag flyttade till Umeå så har det inte blitt nå mycke - inte mycket att se och uppleva under ytan här uppe. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 4 Oktober , 2008 Säg inte det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser