Gedda 24 Postad 7 Juni , 2004 Hej har eftersökt dett förut här på Maringuiden. jag tycker väldigt mycket om gamla båtar och båtprylar. så därför vore jag enormt tacksam om någon vet någon båtkyrkogår eller något i den stilen. lika väl att det finns bilskrotar så bör det finnas en och annan båtskrot. Min optimala dröm till vardagsrummet är att ha en gammal fiskebåts akter. har ju en redan men den sitter ju fast på min båt ;-) tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PejPej 0 Postad 8 Juni , 2004 Ring Camix AB i Västervik där borde finnas en fiskebåtsakter att såga loss tror det är 0490-37172 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gedda Postad 9 Juni , 2004 har dom gamla båtprylar? aja jag får väl ta och ringa dom :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst huh? Postad 9 Juni , 2004 Lite nyfiken bara...Varför vill du ha en fiskebåtsakter i vardagsrummet och vad ska du ha den till?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 9 Juni , 2004 Du anar inte hur fräckt det är att ha en sådan som bardisk.. behöver ju inte vara i vardagsrummet kanske men tex på altanen eller nåt. vore inte det fräckt? vad säger du, huh? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst huh? Postad 9 Juni , 2004 Lite småcoolt så kanske det e... Misstänkte att du skulle ha den som bardisk.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 9 Juni , 2004 Ja jag tycker det är ur häftigt. men annars får man väl bygga en själv. kan ju utgå ifrån den som sitter på ens båt. såga upp ett par ekslipers så blir det nog fint. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PejPej 0 Postad 9 Juni , 2004 Kan vara värt ett samtal där finns allt från Djurgårdsfärjeliknande stålbåtar pråmar till gamla trålare i trä Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 9 Juni , 2004 Pej Pej. tack så mycket för informationen. jasså är dom till salu då? det numret du gav gick till marknadsbolaget eller vad det hette.. kollade det på gula sidorna. får ta och ringa dit på fredag. tack så mkt. fortsätt gärna skriva här. skoj med alla möjliga alternativ :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser