Gå till innehåll
onsdag 11 december 2024
Gedda

Gamla Båtprylar

Rekommendera Poster

Hej har eftersökt dett förut här på Maringuiden. jag tycker väldigt mycket om gamla båtar och båtprylar. så därför vore jag enormt tacksam om någon vet någon båtkyrkogår eller något i den stilen. lika väl att det finns bilskrotar så bör det finnas en och annan båtskrot. Min optimala dröm till vardagsrummet är att ha en gammal fiskebåts akter. har ju en redan men den sitter ju fast på min båt ;-) tack på förhand

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ring Camix AB i Västervik där borde finnas en fiskebåtsakter att såga loss tror det är 0490-37172

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Gedda

har dom gamla båtprylar? aja jag får väl ta och ringa dom :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst huh?

Lite nyfiken bara...Varför vill du ha en fiskebåtsakter i vardagsrummet och vad ska du ha den till??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du anar inte hur fräckt det är att ha en sådan som bardisk.. behöver ju inte vara i vardagsrummet kanske men tex på altanen eller nåt. vore inte det fräckt? vad säger du, huh?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst huh?

Lite småcoolt så kanske det e... Misstänkte att du skulle ha den som bardisk....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja jag tycker det är ur häftigt. men annars får man väl bygga en själv. kan ju utgå ifrån den som sitter på ens båt. såga upp ett par ekslipers så blir det nog fint. :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan vara värt ett samtal där finns allt från Djurgårdsfärjeliknande stålbåtar pråmar till gamla trålare i trä

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Pej Pej. tack så mycket för informationen. jasså är dom till salu då? det numret du gav gick till marknadsbolaget eller vad det hette.. kollade det på gula sidorna. får ta och ringa dit på fredag. tack så mkt. fortsätt gärna skriva här. skoj med alla möjliga alternativ :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...