uter 0 Postad 6 Maj , 2008 Har frågat varför jag inte har instrumentbelysning till min yamaha F80-06 och fått svar att det inte fanns på denna årsmodell, min fundring är om ngn annan har eller är av annan uppfattning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maelarpirat 0 Postad 6 Maj , 2008 Jag har i allaf belysning i mina digitala Yamaha instrument från 06, och polarn hade det på sina från 05 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 7 Maj , 2008 En kompis har en F80 från 05 eller möjligen 04 som har belysning i instrumenten. Jag har en F100 från 07 och har belysning. hade även en F50 från 04 förut med samma instrument och belysning. Har faktiskt aldrig hört talas om att det skulle finnas versioner av Yamahas instrument utan belysning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 7 Maj , 2008 Har en Yamaha 90 hästare från 1997 där instrumentet lyser. Det är ett likadant instrument som på bilden med digital varv och trimmätare fast mitt har inga knappar. Är det ett sånt du har? Verkar märkligt om inte du har lyse! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uter 0 Postad 7 Maj , 2008 Jajamen! Ser ut så fast jag har 2st. Ska kolla med handlaren en gång till, Tack för hjälpen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser