JaKal 0 Postad 25 Mars , 2008 Har idag beställt en Ryds 510 gti -08 med mercury 75 optimax -08 akterkapell 80 vagn dynor bord mm Känns som man blivit med båt,härlig känsla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
utternd66 0 Postad 25 Mars , 2008 Man får gratulera ! Känslan att vara med båt är aldrig fel ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas_JJ 0 Postad 25 Mars , 2008 Grattis!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 25 Mars , 2008 Känns som att du blivit med båt? Du har ju blivit med båt ju! Grattis! Välkommen i gänget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 26 Mars , 2008 Grattis och välkommen till båtdårarnas paradis/Nitro ps, glömde det viktiga och Senast ändrad av Nitro | 26 mars 2008 | 08:31 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 26 Mars , 2008 Tänk på nu när du blivit med båt, att du har 18 år framför dej att ta hand om den tills den blir myndig, så du kan släppa ut den på egna äventyr. GrATTIS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JaKal 0 Postad 26 Mars , 2008 Tack ska ni ha allihop,ser verkligen fram mot födseln nästa vecka då jag får hämta båten. Sen får vi hoppas att vädergudarna är på bra humör hela sommaren,så vi får njuta av båtlivet. Senast ändrad av JaKal | 26 mars 2008 | 10:10 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 26 Mars , 2008 Tänk på att en dålig dag på sjön är bättre än en bra dag hemma Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mr_Cool 0 Postad 26 Mars , 2008 Grattis! Nu har du sommaren räddad. Mvh Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
denne 1 Postad 26 Mars , 2008 grattis & hoppas du får en lika solig sommar som jag ska ha /Denne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulfa 2 Postad 26 Mars , 2008 Stort grattis! http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-cool.gif\ border=\0\ alt=\Cool\ title=\Cool\ /> Hämtar ut min Yamarin 58 BR och några veckor........fast just nu känns det avlägset när man titta ut genom fönstret...http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-surprised.gif\ border=\0\ alt=\Surprised\ title=\Surprised\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefanius 1 Postad 26 Mars , 2008 Bara gratulera ! Har haft en sådan och det var bara bra minnen ... /S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Olle-Bull 0 Postad 27 Mars , 2008 Grattis! Passar på att säga att jag köpte ny i måndags med! Skall hämta den den 11:e.. En örnvik 555 wa -08, mercury 100 hk 4-takt -08 och lite smått å gott såsom kapell, lowrance lms 522 och en del till... Bytte upp mig från en örnvik 460 cruiser med en mariner 40 hk 4-takt så nu kan jag ta mig lite längre ut och ha lite mer komfort på böljan den blå.. Så nu hoppas vi på bättre sommar än förra sommaren som bara regnade bort! Senast ändrad av Olle-Bull | 27 mars 2008 | 08:41 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser