Gå till innehåll
söndag 01 december 2024
Nyborjare

Är denna nåt att fundera på

Rekommendera Poster

Fråga: Är denna nåt att fundera på

jag tycker den e ful ....så fundera du !

-Vad vill du egentligen veta ...?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tex att du tycker den är ful \Wink\ eller skämt å sido det var väl ett uttryck som var tänkt att ersätta liknande frågor här på forumet är det någon som vet nåt om denna någon som känner till detta båtmärke etc etc ,men tydligen uttryckte jag mig oklart.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Inget i anonnsen kan garanteras vara korrekt-eller vad tod det under texten? Mysko.. hoppas de sett och provat båten innan du köper!

post-18624-1394235393,1264_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det finns många båtar i denna storlek ca 24 - 25fot utan badbrygga till ungefär samma pris och utrustningsnivå. Enligt mitt tycke så är de flesta märken i dag av god kvalitet, speciellt amerikanska om du räknar krona per ton båt och dess utrustningsnivå. Så frågan är mer av slaget: gillar du båtens utseende? Om svaret är ja så tror jag att du kommer att vara nöjd med båten. Om du tittar på märkena på utrustningen så är det i de flesta fall samma som sitter i vad som ofta kallas för kvalitetsbåtar. Brukar ibland kolla på vad båten väger i förhållande till dess storlek för att se hur mycket plast det är i båten och tycker mig finna att det gamla ryktet om att amerikanska båtar är klena är rent strunt. Gillar du vad du ser=köp/PA

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...