Nyborjare 0 Postad 19 Mars , 2008 Verkar ju vara i nyskick http://www.jfmarin.se/BILDER/doral048.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FjordDC21 0 Postad 19 Mars , 2008 Ser bra ut, men finns mycke fina båtar för 600 t Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 19 Mars , 2008 Fråga: Är denna nåt att fundera på jag tycker den e ful ....så fundera du ! -Vad vill du egentligen veta ...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nyborjare 0 Postad 19 Mars , 2008 Tex att du tycker den är ful eller skämt å sido det var väl ett uttryck som var tänkt att ersätta liknande frågor här på forumet är det någon som vet nåt om denna någon som känner till detta båtmärke etc etc ,men tydligen uttryckte jag mig oklart. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahaa 2 Postad 19 Mars , 2008 Inget i anonnsen kan garanteras vara korrekt-eller vad tod det under texten? Mysko.. hoppas de sett och provat båten innan du köper! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sunbird205 0 Postad 20 Mars , 2008 Det finns många båtar i denna storlek ca 24 - 25fot utan badbrygga till ungefär samma pris och utrustningsnivå. Enligt mitt tycke så är de flesta märken i dag av god kvalitet, speciellt amerikanska om du räknar krona per ton båt och dess utrustningsnivå. Så frågan är mer av slaget: gillar du båtens utseende? Om svaret är ja så tror jag att du kommer att vara nöjd med båten. Om du tittar på märkena på utrustningen så är det i de flesta fall samma som sitter i vad som ofta kallas för kvalitetsbåtar. Brukar ibland kolla på vad båten väger i förhållande till dess storlek för att se hur mycket plast det är i båten och tycker mig finna att det gamla ryktet om att amerikanska båtar är klena är rent strunt. Gillar du vad du ser=köp/PA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser