Gå till innehåll
lördag 30 november 2024
SV-Pirat

Skitväder!

Rekommendera Poster

Jaha, nu snöar det utanför Nynäshamn också.

Lika bra att det kommer nu, aprilvädret \Wink\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skit här med. Snöslaskblandat. Yr lite i vinden faktiskt.

Är kojdag och då är det att välja en go koja med öppen spis eller en go koj.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Orven \Smile\

Nu blir det tipsextra igen. Jag vet inte. Var det inte bättre som det var nu? Jag menar alla på en gång \Laughing\ Nu kommer man att dra ut på lidandet igen bara \Laughing\

Vi flyttar på Torsdag och ska ha ihjäl djuren imorgon, så nu blir det en tuff tid framöver. Men nog om det. Vi har koll på en båt i Gbg Karin och jag, lite dyr men sista ordet är inte sagt än. Blir det något så hör vi av oss \Wink\ /U

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Täckte precis av båten och satte på kapellet, gissa om överaskning dagen efter med en decimeter snö på kapellet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det verkar som om vi får leva med skitväder i helgen med. 4 - 6 grader kallt, snöbyar och blåst. Men sover vi över påsken så blir det nog bättre sedan. /M

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

..du gjorde en snygg grej i ''natt'' .. spydde galla på garderoben , utan måtta !!!!

Du ser väl att den tråden du starta är borttagen , undra varför ??????????????????\Embarassed\

post-11345-1394235392,8556_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag såg den också, nattens tråd alltså!  \Undecided\

För hans egen skull hoppas jag det var han själv som tog bort den.

\Embarassed\

Senast ändrad av Rovarn | 19 mars 2008 | 22:31

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

..jag tryckte på RAPPORTERA KNAPPEN !

SV-Pirat

Svar på ditt sista inlägg ,trots att du låste den !!

Om du vill diskutera med mig så är du välkommen, förändrar tyvärr inte ditt ''agerande'' 

med ditt  pajkastande, vi andra på detta forum kanske inte är varken för eller emot   !

Trist att vi måste läsa om din ''vendetta'' mot någon annan ........

Som sakt ,välkommen till Tullinge om du har behov av det !

//Jocke

Senast ändrad av Jocke-SeaRay | 20 mars 2008 | 13:40

post-11345-1394235393,1676_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bra Jocke! Vi kan väl synas imorgon i Tullinge och diskutera skiten? Kanske på båtklubben. Håll koll bara, har du en aning om vad skiten överhuvudtaget handlar om? Skotten har gett sig fan på att gå in i vartenda inlägg jag eller Karin gör här, med att ha tagit en polisroll. Visst, kanske han är polis (typ en forumpolis). Det finns andra, ja Peter K bl. annat. ( inte ont menat, men ta det lugnt) Jag har sagt att man kan göra misstag och jag kanske har gjort ett igen. Visst, kallade er idioter. Och? Det har väl ingen gjort tidigare. Sök på  idioter? bara. Jag hoppas att ni kan förlåta mig och Karin som även hon fått stå ut med skiten. Jag / vi, garanterar att i fortsättningen inte finnas på något forum, inte ens nyktra.

Karin och Urban Medin.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...