denne 1 Postad 9 Mars , 2008 Hoppas skiten funkar !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sirba 0 Postad 9 Mars , 2008 Håller tummarna för dig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seagate 0 Postad 9 Mars , 2008 Då får man väl hoppas på det bästa för dig denne. Vi lär väl få höra resultatet...lr? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 9 Mars , 2008 Och jag får väl komplettera med skitfiske på dighttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-laughing.gif\ border=\0\ alt=\Laughing\ title=\Laughing\ />/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zipper 0 Postad 9 Mars , 2008 Fan va gott, nu drar det igång, var i Helsingborg igår det var 11 grader varmt, får nog börja nästa vecka med båten. Lycka till å kör hårt //Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonbeee 7 Postad 9 Mars , 2008 Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 9 Mars , 2008 Lycka till! Här ligger isen minst en månad till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
denne 1 Postad 9 Mars , 2008 tjena är nu tillbaks. Efter lite om och men....Körde först till ett ställe men där hade dom monterat en bom. i bilen igen åka 2 mil till nästa ramp i Helsingborg det låg dock 20 cm tång på den...men det gick att få i båten ändå...väl i vattnet på börjades starten med spänning..pumpade på soppa blåsan öppnade avluft etc...hade 2 batterier med mig som jag laddat hela natten....satte dit första batteriet å motorn sa TJÖ TJÖ TJÖ sen stannade den...va fan tänkte jag jaja i med extrabatteriet glad i hågen...å så.. TJÖ TJÖ TJÖ NEJ tänkte jag..2st kassa hmmm glappkontakt kanske...men var ?? Jag vill testa grejerna NU JU.inte åka hem med svansen mellan benen. Äsch får väl ta bilens batteri då å hoppas att man inte kör slut på det Då snurrade det som bara den men startade inte!! hmm av med ett stift å kolla snustorrt ! aha ingen soppa pumpade å pumpade....men det kom ingen bensin till förgasarna..Det visade sig vara bränslekopplingen på tanken satt på fel håll...!! jaja Gör om Gör Rätt Sen startade den å gick som en klocka Även extramotor, ekolod etc allt funkade körde runt i 1,5 timmar å testade stanna & starta etc Vilken känsla min första båt å trots skitväder så sken jag som en stor sol Mvh Denne Senast ändrad av denne | 09 mars 2008 | 17:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 9 Mars , 2008 härligt skoj kul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bellaragazza 0 Postad 9 Mars , 2008 Sann lycka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser