Gå till innehåll
fredag 29 november 2024
denne

Idag är det premiärtur !

Rekommendera Poster

\Laughing\ Hoppas skiten funkar !!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Då får man väl hoppas på det bästa för dig denne.

Vi lär väl få höra resultatet...lr?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Och jag får väl komplettera med skitfiske på dig\<ahttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-laughing.gif\ border=\0\ alt=\Laughing\ title=\Laughing\ />/Nitro

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fan va gott, nu drar det igång, var i Helsingborg igår det var 11 grader varmt, får nog börja nästa vecka med båten.

Lycka till å kör hårt

//Lasse 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Lycka till!

Här ligger isen minst en månad till. \Frown\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

tjena är nu tillbaks.

Efter lite om och men....Körde först till ett ställe men där hade dom monterat en bom.\Yell\

i bilen igen åka 2 mil till nästa ramp i Helsingborg det låg dock 20 cm tång på den...men det gick att få i båten ändå...väl i vattnet på börjades starten med spänning..pumpade på soppa blåsan öppnade avluft etc...hade 2 batterier med mig som jag laddat hela natten....satte dit första batteriet å motorn sa TJÖ TJÖ TJÖ sen stannade den...va fan tänkte jag jaja i med extrabatteriet glad i hågen...å så.. TJÖ TJÖ TJÖ\Money NEJ tänkte jag..2st kassa hmmm glappkontakt kanske...men var ?? Jag vill testa grejerna NU JU.inte åka hem med svansen mellan benen.

Äsch får väl ta bilens batteri då å hoppas att man inte kör slut på det\Surprised\

Då snurrade det som bara den men startade inte!! hmm av med ett stift å kolla snustorrt !

aha ingen soppa pumpade å pumpade....men det kom ingen bensin till förgasarna..Det visade sig vara bränslekopplingen på tanken satt på fel håll...!!

jaja Gör om Gör Rätt

Sen startade den å gick som en klocka\Cool\

Även extramotor, ekolod etc allt funkade körde runt i 1,5 timmar å testade stanna & starta etc 

Vilken känsla min första båt å trots skitväder så sken jag som en stor sol\Laughing\ 

Mvh Denne

Senast ändrad av denne | 09 mars 2008 | 17:07

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...