Tjocka_Trisse 0 Postad 15 Februari , 2008 Hej. Jag är förmodligen inte ensam om att ha en Stortriss som ser ut som f-n inuti. Det luddiga gojat som sitter på väggar och i tak liknar en illa rengjord stia. Finns det någon som har fräschat upp skuffen med färg eller något annat för att få det lite trevligare? Jag antar att det finns de som försökt och jag skulle gärna få veta deras erfarenheter. Tackar på förhand Tjt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 15 Februari , 2008 Luddig gojja!! Låter inte så kul. Min första båt, en Stortriss hade en ilsket röd isoleringsmatta i ruffen av den där sorten som ser ut som en täckjacka. Den målade jag helt enkelt vit med vanlig väggfärg. Gick alldeles utmärkt och höll bra! Fast måla på ludd vet ag inte om det är så bra att göra. Prova någon stans där det inte syns så mycket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 234 Postad 15 Februari , 2008 Ludd=krossad plysh=går inte att måla då det blir som sandpapper. Prova att tvätta den istället med en mattvättmaskin med möbelmunstycke. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 16 Februari , 2008 Riv ut, gör om, gör rätt! Finns en uppsjö med nya fräscha matrial http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-smile.gif\ border=\0\ alt=\Smile\ title=\Smile\ />Lycka till!//Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser