alfken 0 Postad 9 Februari , 2008 Jag åkte till båten idag, dels för att se om det blivit angrepp av mögel o för att ta hem värmaren för renovering. Inget mögel så långt ögat kunde nå, inte heller dålig lukt. Däremot fick jag en drömmande blick när jag såg den. 59 låååånga dagar kvar till iläggning. Men en mässa att se fram emot oxå. I år ska en ledlampa upp i mastoppen, den förra gick av vid avmastningen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Snailship 0 Postad 10 Februari , 2008 Ledlampa? Kommer den att ge något ljus att tala om på det avståndet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 10 Februari , 2008 Den ska ge samma ljus som standard lampan, men om man använder den kombi lanterna kan färger och vinklar bli lite fel. Som ankarlanterna/motorgångs lanterna fungerar den utmärkt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Snailship 0 Postad 11 Februari , 2008 Aha. Trodde det var däcksbelysning... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 17 Februari , 2008 Ähum.....led-ljus? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser