2HOT4U 3 Postad 8 Februari , 2008 finns det företag som ger bort biljetter typ om man reggar sig hos dom eller nåt? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 8 Februari , 2008 Nej, det tror jag inte. Utställarna får betala fullt pris på biljetterna, så dessa är en verklig hårdvaluta. Så du måste nog mer än regga dig hos dom, sorry! mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 8 Februari , 2008 Blir ju 20:-billigare om du förköper en SMS-biljett. Bättre än fullpris iaf:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 9 Februari , 2008 Bli utställare så kommer du in gratis som en annan http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-cool.gif\ border=\0\ alt=\Cool\ title=\Cool\ />//Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jimsson 10 Postad 9 Februari , 2008 Hej Förra året lottade http://www.hamnen.se/ ut biljetter till Göteborgsmässan (kanske även Stockholm), jag vann två så det blev ett billigt besök ! Vet ej om de gör det i år, i år blir det Köpenhamn för min del. /Jim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 9 Februari , 2008 Med risk för att bli utbuad, är det inte värt de 130kr det kostar om man har båt som intresse? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 11 Februari , 2008 Idag finns jättebilliga biljetter ill mässan i gbg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arnold_s 0 Postad 11 Februari , 2008 Ja om mässan stängde i går borde biljetterna vara gratis i dag eller? Senast ändrad av arnold_s | 12 februari 2008 | 00:42 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pettan78 0 Postad 11 Februari , 2008 jag köpte en båt för 450 000kr, då fick jag en biljett av min handlare... kan vara ett tips till nästa mässa...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 202 Postad 11 Februari , 2008 Oj - bra tips! Här finns det pengar att spara! :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Strega 1 Postad 11 Februari , 2008 'Allt för sjön' biljetten kostar 120:- (130:- ) på internet, köper man sen till en 24 timmars biljett på SL samtidigt så kostar den 20:- ... bra för miljön också :-) Senast ändrad av Strega | 11 februari 2008 | 23:29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser