Gå till innehåll
lördag 30 november 2024
Stevemedselcon

Lite dött va?

Rekommendera Poster

Vart har du varit då ? Semester ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hinner du med att skyffla eller får du bistånd med grävare?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det va la din privata länk du la ut va 291.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
\Laughing\ Hehe, jag tyckte att ni kunde se att man även på andra saiter kan tjaffsa utan att det gäller körkort eller miljö \Smile\ Kanske dom kommer hit och vill byta vagnar \Innocent\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Steve skulle bo hos mig under båtmässan i Stockholm läste jag på ett klädförvaringsrelaterat båtforum. Eftersom han aldrig hörde av sig kan vi bara utgå från att han bodde hos någon annan som han kanske träffade på båtmässan, det är bara hoppas att han inte går som Zeb Machahan efter en ridtur genom öknen nu. Man ska inte följa med okända farbröder som lockar med öl. :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men va gör du här????

DE   VA JU FENDERN DU SKULLE VA PÅ DET KOM VI ÖVERNES OM JU !!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

? Du ska kanske lägga ner nu! Jag tror inte du vinner, isf vet du ingenting. / Gränsen håller på att överskridas. Och som vi sa tidigare, starta inget krig. Du vinner det aldrig....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Krig!

Du har sagt att du inte gillar denna sidan   och att du inte gillar  garderopben heller   och att du skulle avgå..  vad jhag vet så har ingen valt in dig igen  så  du får snällt  utgå

handlar inte om krig   vill bara att du står för de du säger.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Så nu har jag ätit. Beror det på vad man säger eller vem som säger vad, här eller i garderoben. Kasta inte sten Skotte. Du kan ju plocka fram skitsnacket om mg själv. Eller så kanske mg redan varit inne och kollat, det vet jag inget om. Att du plötsligt blivit polis överallt förstår jag inte. Men så kanske det har blivit. Kolla också hur ofta du hoppar på andra oavsett var dom är. Ja jag medger att jag snackat skit om garderoben och valt fel ord ibland när jag tappar fattningen, men jag har även pratat gott om den, så även om Mg och dess medlemmar. Det har berott på alla medlemmar som jag kommit nära där och här. Kanske att det inte är så att dom föredrar kompisandan med mig. Det verkar inte så på de mail jag fått från alla. Det har alltid varit i en god anda där, men även här förutom sista månaderna. För mg,s del tror jag man losar på ämnet dösnack, som tydligen ger vem som helst rätten att säga vad som helst. Men du får vinna på det viset att jag aldrig kommer krypande för att få bli medlem i garderoben igen. Jag kan bara tycka synd om de som inte förstår vilket stolpskott som är admin där.

/Mariage

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

''Jag kan bara tycka synd om de som inte förstår vilket stolpskott som är admin där.''

Jag är admin där, vad har jag gjort dig för ont? Har du något otalt med mig kan vi ta det via mail!

''Men du får vinna på det viset att jag aldrig kommer krypande för att få bli medlem i garderoben igen.''

Innebär det samtidigt att du fortsättningsvis inte kommer att skapa en massa nya medlemskap där?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Svar på fråga 1.

Jag har inget otalt med varken dig eller Skotten för den delen. Att jag kallar Skotten för admin beror kanske på att han var det ibörjan och jag visste inte vilken befattning han har fått nu. Jag har tidigare fått mail från admin och det har då varit Skotten som mailat.

Svar på fråga 2

Ja.

Tack Mariage

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

''Jag har inget otalt med varken dig eller Skotten för den delen.''

Varför kalla mig, eller honom för den delen, för stolpskott då?

''Svar på fråga 2

Ja.''

Tack Rövarn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Rövarn  är admin   å jag är ansvarig utgivare     jag har aldrig  mejlat  från  admin adressen  då har du nog vart full när du läst  de    AVGÅ 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...