sorha 0 Postad 19 December , 2007 Tjenare på er alla övervintrare. Trots det gråa vädret så så funderar man på att förbättra båten(flipper 575) och nu har jag funderingar på att fixa en badplattform men alla som jag har hittat på marknaden är för breda. Måste man göra om en för bred eller finns det nå´ t färdigt? Hoppas att det finns någon annan med samma problem som kan hjälpa mig. Annars så hoppas jag att alla i vårat avlånga land får en mycket god jul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 23 December , 2007 Du skall alltså ha två små plattformar på var sida eller? Ger du oss lite mått och annat som kan vara bra att känna till så blir det lättare för oss att hjälpa dig! http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-wink.gif\ border=\0\ alt=\Wink\ title=\Wink\ />God jul //Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sorha 0 Postad 23 December , 2007 Jooo.. alltså, har kollat och det finns bara plattformar som har bredden 500 och endast med fästen som skall sättas på plana ytor. Då måste jag svetsa om fästena så att de går runt skrovets sida och även vid motorfästet så är det en rund kant som man måste runda. Akterspegeln har en plan yta på var sida om motorfästet som är 400. Väldigt svårt att förklara. Hoppas att det går att förstå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skuff 0 Postad 23 December , 2007 Hej! Jag fattar inte hur Du menar, Men kan detta vara något? Finns i så fall på www.bataccenten.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 23 December , 2007 Hej, Den här bör nog passa: http://www.batsystem.com Välj badplattformar, motorbåt. PM3642 PM4550 Du kan även montera en lång ihopfällbar badstege på dessa. /Bo Senast ändrad av bossee | 23 december 2007 | 19:23 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sorha 0 Postad 23 December , 2007 Tack så hemskt mycket för hjälpen. Nu löser det sig. Ha en bra helg alla! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser