clabbeh 0 Postad 21 November , 2007 jag söker en infällnadslåda helst med plexiglaslock över till min instrument panel tillhörande Volvo penta MD-serien. Min panel sitter nämligen precis brevid rattpedistalen i sarjen på vår segelbåt och när man går för bi ratten och sarjen har men lätt av nyckeln till tändningen, har sätt att flera segelbåtar har sån infällnadsbox orginal dels som väderskydd och som sparkskydd. Är det någon som vet var man kan köpa sån som tillbehör? googlat som en galning utan resultat! Tacksamför svar med någon länk till återförsäljare eller annat tips vart man kan vända sig. MVH /Clabbe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westerly 1 Postad 21 November , 2007 Hej Sea Sea har ett stuvfack med artikelnummer 2236 där finns även front i plexiglas. Det är visserligen långt och smalt så ev. måste instrumenten flyttas, men det är ju inte något större jobb. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
clabbeh 0 Postad 21 November , 2007 tänkt på den ochså men den är lite förlång för den tänkta placeringen, flytta instrumenten går ju men dom hamnar väldigt långt fram i så fall. jag är ute effter något liknande det som syns bakom biran. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 21 November , 2007 Vet tyvär inte vart man kan köpa sådanna, däremot så kan man kanske använda sig av ett fack för t.ex. infälld dusch. Annars så skulle du kunna snickra ihop någonting eget. Jag skulle nog sågat ut den bit där instrumenten är instalerade och satt en teaklist runt som distans för att flytta in allting. Lätt, billigt och troligtvis ett skjysst ressultat om du gör rätt. Lycka till! //Johannes Senast ändrad av TenZer | 22 november 2007 | 21:42 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser