Bill54 0 Postad 28 Oktober , 2007 Har någon sett min gamla FINGAL-ADELAIDA jag bara undrar var den är och hur den ser ut nu. Sist såg jag den vid Ingarö men det var för längesedan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 29 Oktober , 2007 Nej, jag känner inte till det namnet men har du kanske seglnumret i minnet? Mvh Smoegen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 29 Oktober , 2007 Nej jag har inte det tyvär. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 29 Oktober , 2007 Reg-nr typ KGS09? Kan ibland synas på gamla bilder. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 25 Januari , 2008 Tack för svar.Måste vara annan registrering ellerannan båt.Vad står KG för ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bill54 0 Postad 25 Januari , 2008 Nej jag har inte det men den hade ombyggd hjärtstock uppdragen till sarghöjd och en hangjord ekstegei aktern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser