Peaky 0 Postad 27 Augusti , 2007 nikita tyckte att slinga nedan om Vad har du för bil var konstig och själv prioriterade han fruntimmer. Okej då. Jag plockade bort inlägget! Senast ändrad av Peaky | 27 augusti 2007 | 06:28 Senast ändrad av Peaky | 27 augusti 2007 | 08:11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 27 Augusti , 2007 OH herregud Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peaky 0 Postad 27 Augusti , 2007 Ähh! Det är väl ingenting att ta på allvar. Du ser samma typ av generaliseringar oavsett om du tittar på Sällskapsresan eller Göta kanalfilmerna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peaky 0 Postad 27 Augusti , 2007 Westfjod är du nöjd nu? Du i motsats till mig kanske har sett ett antal bimbobrudar med högklackat och långa naglar på en folkbåt eller skärgårdskryssare. Grattis i så fall. Men i lyxbåtarna som anländer Värmdö Golf & Country Club kan det krylla av dem. Som jag tidigare skrev ovan. Jag bor två minuter ifrån. Senast ändrad av Peaky | 27 augusti 2007 | 08:21 Senast ändrad av Peaky | 27 augusti 2007 | 08:50 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peaky 0 Postad 27 Augusti , 2007 nikita! Den sista jämförelsen noterade jag aldrig. -Inte undra på att jag inte riktigt fattade vad du menade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 27 Augusti , 2007 Så du hann läsa men nu är det bortaget eftersom din inledande del av tråden är bortagen. Kul att du nöjd mid din alubåt, de är något visst med dem och min 60 talare är ett bevis att de håller i generationer, däremot ang fruntimmerna så vill jag ha osagt hur de håller men för säkerhets skull så högg jag till med en yngre modell, kan ju vara bra med en som orkar hjälpa en med rullatorn på äldre dar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peaky 0 Postad 22 Mars , 2008 Ooops! En piratbrutta! -Måste vara väligt duktig på att borda. Peaky Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 22 Mars , 2008 Förstår inte riktigt varför du först plockar bort tråden och sen ändå ger den nytt liv med att svara på den, ingen kommer fatta vad det sarkastiska var och att den bara var en parodi på följande tråd. Blir allt som oftast förvånad nere i hamnen. En båtgranne åker Bayliner 245 modell -05. Men ner till hamnen kör han Suzuki Baleno. En ekvation som för mig icke går ihop. Själv åker jag Sea Ray 230 och kör Alfa 147 GT. Kan dock ej rekomenderas då det är snabbaste vägen till ekonomiskt självmord. Kommer byta bil till hösten... Den jäveln kostar mig mer än båten. Soppan skiter jag i. Faktiskt usel kvalité. Jag har årsmodell -04. Sen jag köpte den i november har följande strulat: Båda lampinsatserna kass. Helt sjukt hur de kan gå sönder men enligt bilprovningen och alfa meckare är de 'uppslitna'. Oljeläckage ggr 2. Samma packbox som gått sönder. Kopplingen knarrar Elen strular på ett flertal ställe. Airbag lampan lyser konstant. Bilmeckaren kan inte hitta felet. Piss bil förutom väghållningen. Vill ha cayman men sneglar faktsikt på boxster och slk för tillfälet... Senast ändrad av nikitalord | 22 mars 2008 | 13:19 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Mars , 2008 En sak är ju att var dum en annan är att visa det....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoringen Postad 22 Mars , 2008 det är fint väder i dag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peaky 0 Postad 22 Mars , 2008 Nikita! Det var Westfjord som tog sig för pannan, när jag raljerade med inlägget, bil kontra båt och det mynnade i mitt inlägg, fru konta båt. För att inte stöta mig med Westfjord och andra tog jag bort inlägget. Faktum kvarstår dock att jag aldrig en högklack med långa naglar på en folkbåt eller skärgårdskryssare. Blev du stött igen Westfjord? Peaky Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or Postad 22 Mars , 2008 Det går bra att borda dom också. Fast nu får man väl skit här hemma igen haha. /Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 22 Mars , 2008 Strålande väder Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 22 Mars , 2008 En sådan där som är på Blåkulla nu, Hoho ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SV-Pirat 0 Postad 22 Mars , 2008 Om du bara visste hämnden är ljuv. /Karin, ska göra skäl för namnet nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 22 Mars , 2008 Hell has no fury like a woman scorned. /Gammalt brittiskt talesätt Snabb dålig översättning: Helvetets ursinne bleknar bredvid en försmådd kvinnas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 23 Mars , 2008 Nej Peaky, inte på något sätt, tycker bara att det är lite lågt att ta bort inlägg så att man inte kan följa tråden, då kan ju ett inlägg t.ex som jag skrev inte tolkas längre. Det var det jag menade med inlägg nr2. Sen i sak håller jag med dig till stor del. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser