berox001 0 Postad 14 Juni , 2007 Hej, jag har nu tänkt att måla om min väl slitna båtmotor. Denne är en Johnson- från cirka -85 och är inte i så bra skick. Jag vill därför måla om den och undrar ifall det är någon som vet hur man går till väga, vilka produkter samt färg man använder o.sv. o.sv. Skule uppskatta svar! MVH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larssonm 1 Postad 14 Juni , 2007 Är väl bara att tvätta rent noga sen matta ner/vattenslipa och sen på med grundfärg och sedan lack. Funkar med sprayburkar om du är duktig på att spraya, annars så för bästa resultat rekomenderas en lackspruta alternativ lämna till lackfirma som sprutar den... De flesta båttillbehörsbutiker säljer färg som är till motor. Testa sökfunktionen om du inte redan gjort det så får du lite tips! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 14 Juni , 2007 här kanske?? http://www.byggplast-batprylar.se/SectionList.aspx?CatID=2088 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser