Ironique 0 Postad 4 Juni , 2007 Var hittar man ett snyggt aluminiumknap? Det jag hittar som liknar de vi har idag är Plastimos som passar deras list. Jag har en annan list och Plastimo (Navimo) svar är att om jag har deras list, så passar den, övriga lister kan de inte säga något om. Jag hade väntat mig att det fanns ritningar, men ritningar finns inte svarar Navimo. Och där är frågan avslutad för deras del. (Synd att de inte var mer serviceminded och gick med på att försöka hitta ritningar. Är inte van vid den attityden och slänga bort potentiella kunder på det viset.) Så var hittar man alternativ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 202 Postad 4 Juni , 2007 Knalla ner till Watski (som ju säljer Navimo) eller någon nannan återförsäljare och måtta på en knap och kolla om måtten stämmer med din list. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ironique 0 Postad 4 Juni , 2007 Jo, så får det bli om de är de enda som har den typen av produkt. Be dem beställa hem dem, pröva och i värsta fall skicka tillbaka dem. ....om det nu inte finns någon annan leverantör som har en liknande produkt, men de marknadsför produkten som det enda knapet som man inte behöver ta hål i själva relingslisten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser