berox001 0 Postad 28 Maj , 2007 hej, är det någon som vet hur pass bra gummibåtarna från Yam- serien är, jag har funderat på både en Yam380 och en Yam440s men vet inte om märket är någe att rekomendera och hur pass bra kvaliteten är osv, om det är någon som vet skulle jag bli mycket glad för svar då jag är helt vilsen.mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 29 Maj , 2007 Yam är Yammhas grejer så det är nog bra kvalitet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boka 0 Postad 29 Maj , 2007 Vi köpte en Yam 265 (köptes ny 2005) men durkarna sprack och den vita färgen sprack på akterspegel oxå, efter bara en sesång..Har Brig nu, av rib modell, funkar jätte bra! har haft den i 2 sesånger nu..Kan tilläga att på båda båtarna så har vi haft en Yamaha 9.9:a på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
berox001 0 Postad 29 Maj , 2007 tack för de båda svaren, hag har nog ändrat mig angående Yam-båtarna nu efter att jag hört om kvaliteten, ska nog satsa på en zodiac istället. mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser