berox001 0 Postad 27 Maj , 2007 hej, är det någon som vet var man kan köpa billiga rib/gummibåtar,jag ska ha den bakpå min nimbus 42 så den får inte vara för stor. skulle uppskatta svar. mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 28 Maj , 2007 Nordstrom marine / Batterilagret har prisvärda gummibåtar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Beckman 0 Postad 28 Maj , 2007 jag kan rekommendera brig, de är billiga och håller hög kvalite. jag har kört med min f330 sedan 1999 och den har inga skador på skrov eller tub. lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 28 Maj , 2007 Kolla på Europris butikerna 4995:- 2,75 med upblåsbar köl (silver marin norge) Har ingen aning om kvalliten, men det kan vara värt att kolla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smabatarse 0 Postad 9 Augusti , 2007 på smabatar.se finns det billiga gummibåtar av märket SeaTurtle som har väldigt fin kvalite. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GostaU 0 Postad 9 Augusti , 2007 Ja, det är klart att du som återförsäljare måste säga så... G. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser