berox001 0 Postad 26 Maj , 2007 Hej igen! först och främst vill jag tacka alla snälla båtentusiaster för dem braiga svar jag fått tidigare. TACK! jag skulle även vilja fråga om det är någon som vet hur mycket en 2-takts yamaha utombordsmotor 40 hk från 87-90 är värd. motorn är i hyfsat skick och fungerar bra. jag skulle bli mycket glad för svar! MVH Båtdåren Senast ändrad av berox001 | 26 maj 2007 | 23:38 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Musik 0 Postad 26 Maj , 2007 Hej igen! först och främst vill jag tacka alla snälla båtentusiaster för dem braiga svar jag fått tidigare. TACK! Du har varit medlem i mindre än 1 timme och skrivit 1 inlägg innan detta som inte har fått något svar. Jag förstår inte riktigt hur det hänger ihop. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
falo 0 Postad 26 Maj , 2007 Man behöver inte vara medlem för att läsa inlägg och på så sätt få svar på många av sina frågor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
berox001 0 Postad 26 Maj , 2007 jag förstår att du inte förstår varför jag tackar när jag bara varit medlem i mindre än en timme, men fallet är så att jag faktiskt varit medlem tidigare, men jag har nu skaffat nytt konto. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 26 Maj , 2007 vad är det för storlek på motorn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Musik 0 Postad 26 Maj , 2007 Det förklarar saken. Tyvärr kan jag varken hjälpa dig med att värdera Yamahamotorn eller tipsa om hur man lackerar om Johnsonmotorn från schratch. välkommen tillbaka. MVH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser