Fredric_sthlm 16 Postad 1 Januari , 2009 Mon Ami Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pentan 0 Postad 2 Januari , 2009 Mathilda, heter hon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
norton 1 Postad 2 Januari , 2009 Min båt Tresfjord 26 heter MINANDRA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 3 Januari , 2009 Sjövild. Döpt, på sätt och vis, efter mig. Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndreasHT 0 Postad 13 Januari , 2009 Är inte Pastich (pastis) gulaktig? Och blir grågrumlig när man häller i vatten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Trim 0 Postad 13 Januari , 2009 Trim heter vår båt. BESÖK TRIMS HEMSIDA!! GLÖM INTE ATT SKRIVA I GÄSTBOKEN! www.nogg.se/trim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
klarrej 0 Postad 13 Januari , 2009 ska nog döpa min till Aquaholic... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peddan11 1 Postad 14 Januari , 2009 INGEN ANING Peddan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 14 Januari , 2009 Vår båt, en Viknes 880 heter CAXZIG. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 14 Januari , 2009 Happy six heter våran båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kama 0 Postad 14 Januari , 2009 Hallå vår camping heter Eda Och när hon krånglar heter hon (or)eda.. Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Raceboat 9 Postad 15 Januari , 2009 Motorbåten heter Prinsessan efter ägarinnan och segelbåten heter Ariel, döpt av tidigare ägare och är även namnet på en vindgudinna.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 15 Januari , 2009 Bonita 2 en dam som åldrats med skönhet som förra ägaren mailade när jag var intresserad av köp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Andershe 3 Postad 15 Januari , 2009 Min båt har ännu inget namn. Funderar fortfarande. Såg dock ett bra i USA Dreams Matter Det är väl precis vad det handlar om eller? /Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
olmatte 0 Postad 20 Januari , 2009 Farsans Nimbus 4004 heter Sayonara vilket den gjort sedan tidigare ägera döpt den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 10 Februari , 2009 Vår båt är döpt till N-JOY och vi planerar inte att döpa om henne. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 11 Februari , 2009 Vår gamla Albin 25 heter Goa Moa tidigare ägares namn....skulle aldrig döpa om henne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
varaderon 0 Postad 11 Februari , 2009 Min särki 425 heter rötan. Lite sådär lagom tvetydigt.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
badcam70 0 Postad 11 Februari , 2009 När sonen var mindre(3-4bast)gick han ofta runt och surra Debi day vilket var lika med en bra dag,så jag tänkte att det namnet får det bli när det blir båköp och när jag blev med båt hösten 07 så fick det bli just DEBI DAY,båten är en SeaRay268. Senast ändrad av badcam70 | 11 februari 2009 | 10:47 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stealthman 0 Postad 11 Februari , 2009 Min båt heter Enterprise. Tittar på Star Trek ibland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alfken 0 Postad 11 Februari , 2009 Sophi, omdöpt av förre ägaren, innan dess hette hon ohsophin. Ganska fyndigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 11 Februari , 2009 Chilli, gissa varför..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sobril 1 Postad 11 Februari , 2009 Mariage Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
EliasJ 0 Postad 11 Februari , 2009 Jag nöjer mig med Bettan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
beginner 0 Postad 12 Februari , 2009 Vår båt hette Gudrun när vi köpte henne. Enligt tidigare ägare var det för att hon är röd och vit; Gudrun Schyman var ju röd och blev vit...... Vi hade verkligen tänkt döpa om henne men då vi inte kunnat enas i familjen har Gudrun liksom satt sig så hon puttrar vidare under vänsterflagg . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ebzet 0 Postad 13 Februari , 2009 Skrutten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
xyz123 1 Postad 13 Februari , 2009 Marbella. Sammandraganing av 'mare bellum'. Observera att namnet 'Marbella' på en stad i Spanien *inte* är vare sig latin eller spanska. Inte ens indoeuropeiskt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse_W 0 Postad 13 Februari , 2009 SÅ HÄR! Lasse liten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ockelbo4ever 0 Postad 13 Februari , 2009 Min Ockelbo heter Skogstokig, eftersom den stått på landbacken i fyra år innan jag hann renovera. Tänkte döpa om den till Vattuskräck till hösten, och sen varva mellan dem. säsongsnamn liksom... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser