Lars_J 0 Postad 3 Maj , 2007 Hej, På båtmässan i Göteborg såg jag en liten båt på 4-5 meter med en nedfällbar ramp i fören. Som en liten färja. Avsedd för utombordare och av, tror jag, termoplast. Jag minns inte vem som tillverkade den och jag kan inte hitta den på nätet. Några ideer? /Lars J Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 3 Maj , 2007 såg att alubatar Hape Metalworks Aluminium båtar hade med en bild bland sina inlägg på en mycket smart ramp som de har på sina båtar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 3 Maj , 2007 Hej! det finns även en pioner med boglucka. men den båten är i plast(pionerplast) M.v.h urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skogstomten 0 Postad 3 Maj , 2007 Tror attd et var Pioner som du såg. En smal ramp på en plastbåt där tex en rullstol enkelt kan rulla på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 3 Maj , 2007 Den båten minns jag också. Var grå. Kan det ha varit en Pioner Multi? Senast ändrad av BMoon | 03 maj 2007 | 19:11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser