Gå till innehåll
söndag 01 december 2024
Gäst Patrik

Var kan man få tag i flybridge plexiglas till Bayliner 2958 -90

Rekommendera Poster

Gäst Skipper

Plexiglas i skivor finns på Soloplex i Tidaholm.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Patrik

Tack för tipset men jag söker efter en original,så jag vore tacksam att få veta vem som säljer delar till äldre Bayliner

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst dennis kristensson

Hej ! Jag har köpt till en 2556 Fly från ett företag i USA som heter Middy Plastic Products, och dom gjorde dessa vindavvissare orginal till Bayliner 2556´, jag vet inte hur det är till din model men dom kan säkert hjälpa dig. Tel 425-883-4600 Prata med Linda Anderson där hon är mycket hjälpsam, billigare än detta kommer du inte att hitta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Patrik

Tack för tipset,skall försöka ringa i morgon

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst petter hareide

Jeg har en samme type båt 2958 som mangler skjermen på flybridge ,fikk du tak i ny.Og hvor mye kostet den.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag köpte mig en Bayliner 2958 i höstas som det inte är så mycket att fixa på förutom det vanliga som hör sjösättningen till.

Däremot så har gashandtagen (de små handtagen som sitter mellan de båda gasreglachen) blivit blekta av solen på Flybridg och behöver bytas.

Har sökt runt på nätet men det verkar inte lätt att hitta. Såg att det finns bra tips i denna tråd till frågeställaren ang bayliner så jag chansar att lägga ut frågan här.

/ Tidigare 10kn med dieseln - Nu 36kn med sommarstugan 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag köpte via en kille i åkersberga. Han tog hem från usa. tror jag betalde 600 dollar.

Har du bensinare i din ? Du vill inte ha dieslar? jag ska sälja min det sitter VP40 155hk i den toppar 30kn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...