Flipper_510_HT 1 Postad 18 Mars , 2007 Vart tog den tråden vägen, jag kan inte hitta den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik Postad 19 Mars , 2007 det var väl Steve som startade den? han brukar inte ta bort inlägg eller trådar så det måste vara MG som raderade den utan att passera sumpen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 19 Mars , 2007 Jo, det var nog skottenmedselcon som startade den. Men han kanske tog bort den, nu när bappelsinmannen har klivit in i garderoben. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Mars , 2007 den gick nog direkt ut i havet utan att passera sumpen den....det var väl ngn som triggade i den för att den skulle ut...jag tog inte bort den i alla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 19 Mars , 2007 Kollade den tråden nu. Den innehäll inget viktigt. Bög och pedofilhänvisningar och dylikt. Så den är och kommer fortsätta vara raderad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 20 Mars , 2007 Så klart! När en tråd blir allt för komprometterande drar man till med bögpåhopp och får den raderad... Bra jobbat! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hummernxxl 0 Postad 20 Mars , 2007 Det finns folk med olika läggningar. Man ska inte göra sig rolig på detta område för det finns alltid någon som råkar illa ut och kan vara allvarligt. Det räcker med att någon får ordet bög på sig, så förblir han bög i mångas ögon, fast denne är skapt på ett icke avvikande sätt. Därför är det farligt att i ilskan, eller för att hämnas, kalla den andre för okvädningsnamn. Det är rätt att sudda bort alla sådana inslag för dom skapar otrivsel. Tina som tittar in ibland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 Mars , 2007 Hur skall man tolka detta inlägg, skapt på ett avvikande sätt?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hummernxxl 0 Postad 20 Mars , 2007 Det gick inte att göra någon ändring. Såg att ett ord saknades i min inlaga och gick in för att ändra detta, men det gick inte. Varför ? råkar illa ut och det kan vara eller bli allvarligt Tina som tittar in ibland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Mars , 2007 trodde garderobiärerna lagt ned jag...men tydligen inte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Mars , 2007 hörde på ryktesväg att garderoben utökats med en ny medlem...haha...nu är dom tre.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 20 Mars , 2007 dessin var så aktiv i garderoben så han sänkte servern, flyttning är på gång till en server med 200 Teragalgar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 Mars , 2007 hörde att dom trodde jag var dessin i garderoben.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 20 Mars , 2007 det finns de som tror att jorden är platt också var får dom allt ifrån http://www.alaska.net/~clund/e_djublonskopf/Flatearthsociety.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser