Lynott 0 Postad 17 Mars , 2007 Någon som vet nån länk till en sida där man kan få en bruksanvisning om ett Volvo Penta 100-drev? Finns tydligen två olika modeller och vill veta vilket det är jag har. Bifogar en bild. Sitter på en Crescent DC 53 och en Aquamatic 130 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 17 Mars , 2007 Sök på drevia. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lynott 0 Postad 17 Mars , 2007 jag vet inte ens var jag skall söka där :-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
swed66 0 Postad 17 Mars , 2007 Sök på forumet. Tråden har varit uppe tidigare. Det finns flera sätt att kolla vilket av dreven 100A eller 100B det är. Ex. serienumret (kan vara svårt att se dock).Kort oljesticka=100B/ lång oljesticka=100A, kardanknut=100B/ konservburk=100A. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
islandman 0 Postad 19 Mars , 2007 Kanske denna kan vara till hjälp? http://skoogis.se/AQ.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser