Gå till innehåll
lördag 23 november 2024
Stefanho

Båtmässa i stockholm

Rekommendera Poster

Hej alla glada.

Nu har det varit en hel del snack om båtmässan i göteborg.

Men rätta mig om jag har fel, är det inte en mässa i stockholm på gång strax? allt om båtar eller nåt sånt har jag för mig att den heter.

För oss som inte hade tid att åka ner till göteborg vore det strålande om jag minns rätt. Nån som kan upplysa mig lite mer??

Mvh

stefan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Olala va underbartsmiley-tongue-out.gif\

varför skrivs det inget här om den? är det mest göteborgare här kanske?

Eller är den rent av dålig å ointressant??

stefan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vänta några veckor, då kommer det att skrivas en hel del. Sedan är det så att Maringuiden ställer ut på Göteborgsmässan, men inte på Stockholmsmässan så det blir nog mer naturligt att det skrivs av den anledningen också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Förmodligen inte för min del, jag har mina egna traditioner kring mässan - men är man intresserad, varför inte dra igång något?

Senast ändrad av Peter_K | 13 februari 2007 | 09:03

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ska bli helt underbart med mässan igen. Ännu en gång kommer man irritera sig över avsaknaden av innehåll i plånboken.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har ingen båt, inga pengar att spendera utan bara ett stort intresse för båtar. kan knappast bli bättre. bara åka iväg till stockholm å må bra

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Någon som kan rekommendera vilken dag man ska åka dit på?

Med andra ord, vilken dag är det störst chans att det är minst folk på??

antar att det är mindre folk på veckorna, men det kanske finns vissa dagar som är speciella,typ presentationer eller premiärvisningar eller liknande.

mvh

stefan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Båtmässan ALLT FÖR SJÖN i Stockholm är ungefär 3 ggr så stor som Göteborgsmässan vilket innebär 3 ggr så många motorbåtar, 3 ggr så många segelbåtar och 3 ggr så mycket utrustning/tillbehör.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

då var det bokat. tagit ledigt från jobbet nästa fredag (9/3), så då slänger man sig i bilen och åker till hufvudstaden.

Nån som har erfarenhet från dessa mässor som kan säga om det är en totalt idiotisk ide att ta med sig en liten barnvagn (sulky) ?? funderar på att ta med mig min 3årig och då kan han behöva vila benen efter några timmars spring.

Mvh

Stefan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tror inte att det är mest folk på Fredagen utanm det rasar nog in på Lördag och Söndag så det går nog bra.

Sulkyn är perfekt för att förvara alla broschyrer du kommer att plocka åt dig och hon kommer snart att vila benen i och med att barnen (åtminstonde mina) besiktigar varenda båt och tycker att Du skall köpa den.....smiley-wink.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

det låter strålande.

dock kommer min far följa med, så det får allt bli farfar som får springa hit å hitsmiley-laughing.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jaha då packar man sina väskor för Stockholmsmässan.

Vi kanske syns där på lördag.

Om ni ser en stilg man i 30 årsåldern är det jag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har goda erfarenheter av vardagarna och sista skälvande timmarna sista söndagen - då finns det dessutom chans till klipp på saker utställarna inte vill släpa tillbaka.

Jag har turen att få snika in på förhandsvisningen idag! Längtan efter våren kommer att bli svår efter detsmiley-smile.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Drar dit på söndag. Ska hänga lite i Albins eller Adecs montrar tror jag...smiley-wink.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja nu är det hem o packa väskan och köra 60 mil.

Till Mässan alltså.

Se om vi träffar Lena o Suzz från MG eller någon av er andra här vore trevligt.Om inte så ha ändå en trevlig Helg

//

Twistern

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Som sagt MG brukar ju inte bemöda sig till huvudstaden då huvudkontoret ligger i Götet.

Rätta mig om jag har fel.

Jag har träffat dem och de var inte så mycket att hänga i julgranen :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hallå

Nån som varit på mässan ännu?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Va där i lördags. Tiden bara sprang iväg som vanligt. Mycket att titta på å då räknar jag inte in båtar över 40fot. Blev lite shopping av tillbehör. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det låter underbart. var det mycket folk?

Ska dit på fredag. hoppas veckan går fort.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jag ska dit på lördag! Årlig tradition!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Var där i lördags. Kollade inte ner i en enda ruffad båt, ändå tog det hela dagen (som vanligt...).

Mycket tillbehör att kolla på, tog mig och kompisen dryga fem timmar att kolla genom tillbehörshallen. Mycket av allt är väl en korrekt beskrivning av mässan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Var ocå där Peter mestadels hos tillbehören tur att jag inte visste hur du såg ut HEHEHE

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...