siteadmin 52 Postad 12 Januari , 2007 Hej, Här kan du posta dina recept på mat som passar när man är ute till sjöss. Ps. Det är ok att diskutera vanliga matrecept allehanda dryckjom o.s.v... För den hugade gastronomen finns det även en klubb här på maringuiden.se Klicka här för gratis medlemskap. http://www.maringuiden.se/klubbar/;id=127 Håll tillgodo, Hälsningar maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 15 Januari , 2007 Varför startade ni det? Troode Båtmatsklubben dog ut nä hälften av medlemmarna försvann? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 15 Januari , 2007 Det är väl bara jag och Rubinum som är moderatorer på båtmat så ni får prata snällt med oss om ni vill vara med. Jag har lite svårt att godkänna någon då Guiden inte har min gällande mailadressen visade det sig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 16 Januari , 2007 Hej, Fixat. Lycka till. Vi behöver fler moderatorer till MatSnack. Hör av er om intresse finns. mvh maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 16 Januari , 2007 ska dom moderatorerna radera recept då på mat som dom inte gillar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 16 Januari , 2007 Eftersom jag är en av grundarna till båtmat här så måste jag få vara moderator. Då skall jag banna Steve det första jag gör HEHEHE Och ja Steve jag skulle bara godkänna vissa recept HIHIHI Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 16 Januari , 2007 du kan få ett recept direkt här av mig, som är fört i generationer i min släkt!! 50 LITER VATTEN 1,2 KILO BRÖDJÄST 13 KILO SOCKER 20 GR AMMONIUMFOSFAT 7 GR MAGNESIUMSULFAT 3 GR KALIUMPYROSULFIT Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 16 Januari , 2007 Väger du bara 64,21 kilo? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 16 Januari , 2007 jag får det till 64,3..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 16 Januari , 2007 Glömde att räkna med aluminiumet, sorry. Men all rost, du vet var, borde vara nåt kilo också? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 16 Januari , 2007 nu tänker du på garderobiärerna....dom har rost dom.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 16 Januari , 2007 Nix inte så, utan sudda och lägga till, blir mixat så det räcker med ett recept å sen ner med det i mixern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 186 Postad 18 Januari , 2007 Ha, det är väl inget! Då väger jag betydligt mer! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 Januari , 2007 jag med..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 18 Januari , 2007 Ha! 64,3. Det väger jag om jag står på ett ben! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sotarn 0 Postad 18 Januari , 2007 Va bra recept ni alla kommer med! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 Januari , 2007 det är bara jag som är seriös i tråden....den enda som lagt ut ett recept.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 20 Januari , 2007 mmmmmmmmmmmmmmmm hojtarolja!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 31 Januari , 2007 Jösses vilken trafik det var härinne på matsnack NOT Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 4 Februari , 2007 Vill ni ha ett lättlagat recept så kan jag väl lägga ut det nu... Börja med att kolla i sjökortet efter en lagom stor hamn. Försök att inte krocka med nåt när ni går in där, sen är det bara att leta upp en sjökrog o beställa... Ät o njut av att slippa krånglet i köket o all disk !!! Fast ibland lagas det mat på vårat skepp bara för att visa att vi kan !!! Tack o hoj !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser