jakko 0 Postad 20 December , 2006 Varför skriver ingen i trådarna? det är bara 10 max 15 pers som skriver. stämmer räkneverket ovan att det är över 100 inloggade? det borde vara fler inlägg i forumet om detta stämmer.samma personer svarar på alla inlägg inkl mig själv. skäpning på er. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 20 December , 2006 Vissa kanske måste jobba. Är online men har ändå ett arbete att utföra. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 20 December , 2006 Du verkar vara ledig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 20 December , 2006 Nej sitter och jobbar. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 20 December , 2006 detta säger en del om aktiviteten på detta forumet 1 enda svar på denna fråga. fortfarande 100 inloggade eller har dessa glömt att logga ur när dom gick på lunch? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 20 December , 2006 Jakko. Ska du inte ta lite tid och lägga in ett par bilder på din båt i din sjöbod? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 20 December , 2006 Hahaha, det är skrattretande. så fort någon skriver annorlunda eller sticker ut skriks det högt efter bilder i sjöboden! Skulle det vara något slags bevis på något? lita på mig för jag vet vad jag pratar om, jag har en bild i sjöboden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 20 December , 2006 Kul att man kan glädja någon då. Det är är väl lite därför man är medlem här på MG för att det är kul. Fast det inlägget var ju egntligen inte avsett för att roa någon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TjingTjong 0 Postad 20 December , 2006 Men man tycker han borde kanske ha en båt eller har han inget att göra annat än att spamma ner hela forumet med dösnack? Men så kommer han ju från Lindome och där om något kan dom ju inte prata rent..... PS. Detta inlägg bör rapporteras Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 718 Postad 20 December , 2006 ...och jag får bara deltaga i trådar som handlar om små betongbåtar med blommor i sittbrunnen. Övriga frågor har jag för liten kunskap om. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lyngve 0 Postad 20 December , 2006 Jag håller med dig Jakko, att få ngt att läsa här kräver även att ngn skriver. Det går inte enbart att åka snålskjuts. Gör som jag och skriv ett sådant här skitinlägg. Men du Jakko, även om man är ledig från jobbet kan inte alla hinna med över 130 inlägg på två dagar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 20 December , 2006 Lindome? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 718 Postad 20 December , 2006 Jisses vad snabbt Du hunnit läsa in Dig i ämnet. Medlem sedan några minuter och redan så påläst. För det kan väl inte vara så att Du sysslar med reinkarnation... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 20 December , 2006 Detta var frågan, tråden har redan spårat ur. rättning i ledet tack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qwintus 0 Postad 20 December , 2006 Alla gör väl inte som du och svara på alla trådar fast du inte har något att tillföra, utan bara skriver för skrivandets skull. Det hjälper knappast den som startat en tråd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PeterDeleter 0 Postad 20 December , 2006 Tyvärr är det så att många när dom blir arbetslösa mår psykiskt dåligt som i detta fallet -läs jakko och då ger utlopp för detta på inte alltid så trevligt sätt. Ha medlidande och förståelse för den arme stackaren nu i jultider. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 20 December , 2006 Är det så att du också är arbetslös qvintus så hoppas jag att du snart får ett jobb. själv går jag snart i pension så jag lämnar arbetslivet och tänker njuta av åldershöst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 20 December , 2006 Jag skriver när jag har något att tillföra eller något att själv fråga om. Ser det som ett båtforum i första hand som ska handla om båtar och båtägande.Sedan kul med lite Dösnack emellanåt men inget som jag lever för... Du verkar å andra sidan se på forumet på ett helt annat sett. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 20 December , 2006 jag skulle också vilja se hur Peter deleter ser på forumet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 20 December , 2006 Instämmer i föregående talare.En sådan som du tillför ingenting till denna sida. Tror inte du har gjort ett vettigt inlägg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 20 December , 2006 Tack riwallen då är vi minst 2 eller så kan man säga 25% av de aktiva i forumet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qwintus 0 Postad 20 December , 2006 Om nu min arbets sittuation interssera dig så mycket så kan jag meddela att jag har ett heltids arbete som jag trivs utmärkt med, arbetslös har jag inte varit än i livet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captenmorgan 0 Postad 20 December , 2006 vi är nu minst 3 som tröttnat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 20 December , 2006 Tror nog siteadmin tröttnat oxå men de letar väl i paragraferna för att kunna sparka ut han.Inget illa ment jakko men lika väl som du letar efter saker att anmäla lika mycket letar nog admin för att se till att du lugnar ner dig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 20 December , 2006 Jag hoppas att jag följt forumsreglerna, har jag inte det så hoppas jag att siteadmin meddelar mig detta via mejl eller här i forumet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 20 December , 2006 Tråden är flyttad av siteadmin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 20 December , 2006 Borde inte jag som trådskapare erhålla ett mejl att den tråd som jag startade är flyttad till ett annat forum? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 718 Postad 20 December , 2006 Du hittar den snart i Sumpen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 20 December , 2006 Jag har fått mejl från siteadmin ang det, hade bara missat det i min inkorg. för övrigt så får jag numera inte svara i så många trådar för då har jag en ip uterslutning att vänta. jag blev hänvisad hit till dösnack och till någon marinchatt. God Jul på er alla, Jakko Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 20 December , 2006 Det låter bra Jakko. Då kanske du lugnar ner dig lite God Jul Själv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser