Linde 1 Postad 2 Maj , 2006 Jag ser att på reglaget till AC´ n i båten så kan man justera mellan warm & cool. frågan är då om det går att köra värme med den eller om det bara blir mindre kallt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lorden 0 Postad 2 Maj , 2006 Intressant fråga... Någon som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lorden 0 Postad 2 Maj , 2006 Annars kan du köpa detta kit: http://www.blocket.se/vi/8069722.htm?ca=1_11_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 3 Maj , 2006 Hej Marcus! Vad jag vet så skall det gå att köra värme med den, vet dock inte effekten på den. Den fungerar endast på landström 110 Volt, men det vet du väl redan. /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 3 Maj , 2006 ok, det låter fint. Har du någon värmare i din båt persk? Vad för slags värmare är mest lämpad att ha i båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 3 Maj , 2006 Ska till att montera in en Wallas 1800 nu till helgen med tre utblås, i midcabin och under trappen samt vid förarstolen. /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 3 Maj , 2006 intressant! du får gärna skicka ett par bilder på installationen när den är färdig. Hoppas att det går bra för dig, kan tänka mig att det kan bli lite trångt på vissa ställen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser