ahlsteiner 0 Postad 28 Mars , 2006 Hej! Hur ser bordinfästningen ut i ruffen på Uttern 6300? Är det infällt montage eller utanpåliggande? Är durken i våg eller måste man lägga in ett vinklat mellanlägg som kompensation? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
josa 1 Postad 28 Mars , 2006 I min 6300 är det infällt montage i durken som också är i våg.Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahlsteiner 0 Postad 28 Mars , 2006 Tack! Har du rent av dimension på hålet och placering? /M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
josa 1 Postad 29 Mars , 2006 Nej, inte direkt. Måste ner och mäta i båten i sådana fall...... Får väl bli till helgen tidigast.. Bara lite nyfiken, vad föranleder frågan??? // Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahlsteiner 0 Postad 31 Mars , 2006 Jag inreder min 6300 som varit ett halvfabrikat sedan 1994. Bygger nu originalinredning och är därför intresserad av många uppgifter. Även hur ryggkuddarna är infästa i båda ruffen och vid U-soffan i aktern m.m. /Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
micke_102 57 Postad 31 Mars , 2006 Hej Glömde... Kuddarna är fästa med kapellvred som sitter fast på baksidan av dynorna (plywooden) Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser