Gå till innehåll
fredag 29 november 2024
jaro7899

Holley 2-portsförgasare

Rekommendera Poster

Är det någon som har eller vet var man kan hitta en sprängskiss till en Holley 2-ports förgasare?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ursäkta, jag har lagt in denna frågan flera gånger.

Tackar för svaren, trots en viss överlägsen ton... Hur det än är så kan det vara lättare att ställa en fråga här på forumet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En utmärkt idé Rövarn!  Startar genast en tråd för godislänkar.  Hoppas MG klistrar den.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Själv så surfar jag inte så ofta, och har kanske inte den rätta vanan (ännu) att hitta exakt var man ska leta. Har tittat på Holleys sida, men kan inte hitta sprängskiss till just min förgasare. Har även pratat med Hansen Marine, men de kan inte heller hitta vilken modell jag har på min förgasare.

Hur som helst så tackar jag för länken till Holleys sida. Har sänt iväg en fråga om dom kan identifiera förgasaren så att jag får rätt delar när jag renoverar den.

LIST-50461

Kan väl hända att det finns många trådar om ungefär samma saker, men för den sakens skull så behöver det ju inte handla om att folk inte har lust eller orkar leta själva. Många av oss är inte fullt lika bevandrade i var och hur man ska leta. Lite hjälp på vägen utan irritation över att samma frågor dyker upp gång efter gång duger gått för mig.

Ett forum är väl normalt till för att hjälpa andra som inte själva har rätt kunskap?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kanonbra! Bilden du har där ser exakt ut som min förgasare. Den ända informationen jag har om förgasaren är följande:

Sitter på en OMC 5.0 (Ford .302)

Följande information är instansat på förgasaren:

E8JL-9510-AA

LIST-50461

2718

Tack för hjälpensmiley-smile.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...