nuklex 0 Postad 14 Februari , 2006 Hej, Jag har en motor båt Bella 620Dc står i kö på UMS men troligtvis kommer jag inte få båtplats förrän 2007 så nu i sommar har jag problem. Jag kan tänka mig att hyra en plats på en privat brygga vart som helst i Uppsala/ekoln. mejla mig gärna om du har en plats att hyra ut eller om nån ahr nått tips. Jona Berglund Jonas@nuklex.se tel 0709-942544 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 21 Februari , 2006 Jag har stått i kö sen förra året så snart i ett år. Men det är många på kö.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 7 Mars , 2006 Är det ingen som kan hjälpa mig... PANIK snart... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 14 Mars , 2006 Vet du när utbyggnaden ska vara klar? Har dom börjat bygga? Det låter ju skit bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan__ 0 Postad 12 Maj , 2008 Vill man hyra eller hyra ut en båt eller båtplats, så kan man nu göra detta på Hyresjakten.se klicka på www.hyresjakten.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser