Henke92 0 Postad 5 December , 2005 Jag är en Jofa ägare och skulle tycka att det vore kul och veta lite ... nån gång hörde jag att Jofa och Ryds är detsamma. är det så ? nogån som vet ../tacksam för svar //Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mekainkern 0 Postad 5 December , 2005 Försökte själv forska i det för ett par år sedan. Har haft en ryds. Men vad jag fick fram så är det inte samma. Även cresent har varit med i den disskusionen men Ryds e Ryds och inget annat Mvh M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 5 December , 2005 Hej, Jag sökte på Google.se och hittade den här sidan... http://www.ryds.se/bildarkiv.aspx Campingen och Hajen finns med där men inte Kulingen Tyvär .( Finns ju fler antal jofa modeller men bara två fanns med på ryds hemsida. Är det nogån som vet exakt hur det är igentligen så vore det Tacksamt om den personen ville förklara. // mvh henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser