Terrafobica 68 Postad 12 November , 2005 I går kväll (fredag) hade vi så vår stora höstfest i klubben. Alla båtar står täckta för vintern och vi hade party. 108 medlemmar slöt upp och det var verkligen roligt. Men ännu roligare var att på land få slagga kvar i båten. på med laddare och Wallas. In med jycken som fick glädjefnatt av att äntligen vara tillbaka i den älskade båten. Härligt förutom att det inte gungade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders80 0 Postad 12 November , 2005 Fan vad mysigt man längtar ju till våren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 13 November , 2005 Det lät kul!! PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hjolana64 0 Postad 14 November , 2005 Hejsan. Låter verkligen toppen! Skulle kunna göra detsamma om inte ruffrenovering var i full gång. Men istället för jycken skulle det glädja min trogne skeppskatt, som också är tokig i båten. Kanske gör jag ett försök när de värsta limångorna vädrats ut...*L*. Gläds åt att det knappt är sex veckor tills det vänder och åter ljusnar dag för dag... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 15 November , 2005 annars är det rätt skönt att ha båten i och sova i den när det är 10- ute ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 15 November , 2005 Själv slet jag i 14 timmar i helgen med att tvätta....men fy faan va rent de e nu... :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser