Daniel71 6 Postad 30 Oktober , 2005 Tänkte bara kolla hur många som liksom jag stött på grund i sommar.Svara ärligt med ett kort JA eller NEJ. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 30 Oktober , 2005 nej. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 30 Oktober , 2005 Ja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 30 Oktober , 2005 Nej Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 30 Oktober , 2005 Nej! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yamaha_125 0 Postad 30 Oktober , 2005 NEJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 30 Oktober , 2005 NEJ eller ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
amatius 1 Postad 30 Oktober , 2005 Nej...sist var nog 90 och det var en redig vurpa. Och dessutom nu med min vattenjet monterad så minskar risken gigantiskt att gå på då den endast sticker ca 30 cm i plan Största faran är alla öar *ha ha* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JohanFredriksson 0 Postad 30 Oktober , 2005 Ja tyvärr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 30 Oktober , 2005 Oj.. njäää får de bli ...glömde att jag fick en liten smakbit på en knota.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 30 Oktober , 2005 Givetvis.....inte,........ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst thopeo Postad 30 Oktober , 2005 Nej Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henkan 0 Postad 30 Oktober , 2005 nix... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidstahl 0 Postad 31 Oktober , 2005 Ja, tyvärr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 186 Postad 31 Oktober , 2005 Nej, (inte sedan 2002, när jag blandade ihop symbolen för övervattens- och undervattenssten...) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 31 Oktober , 2005 Nej, men bra nära ;-) Körde in i en brygga har jag däremot gjort, vägrade hoppa ur växeln.. tur att det var en träbrygga och att stävöglan tog hela smällen.. Snacka om att fiske gubbarna grymtade oansvariga ungdomar och liknande. Dagen efter så, låg en av deras halvt under vatten och hängde i förtöjningarna vid kaj. Förtöjningarna var spända som pianotråd... Då var de bara normalt??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 502 Postad 31 Oktober , 2005 Nej Litar på mina GPSer (den du Sarnblad!) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser