Gäst Stefan Postad 4 Oktober , 2005 Är i köpartagen med plotter. Funderar på Garmin 172c då den är i min prisklass. Undrar om någon har erfarenhet av den? Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 679 Postad 4 Oktober , 2005 jag har en sådan sedan 2 år, fungerar kalas bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 4 Oktober , 2005 Jag är också jättenöjd. Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KjellK 0 Postad 4 Oktober , 2005 Jag har en sådan och den fungerar utmärkt! Fundera över om du behöver ekolod. Då finns en modell som både är både GPS-plotter och lod för en obetydlig merkostnad. Den ser likadan ut men har ingång för ekolodsgivare. K Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 4 Oktober , 2005 Även jag har en,och är nöjd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Familjen 0 Postad 5 Oktober , 2005 Jag valde den med inbyggd antenn. Mycket lättare att installera och inga sladdar till antennen. Den sitter under sprayhoden och tar emot signalerna utan problem. Jag är mycket nöjd Mvh ///Lelle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nmop 0 Postad 15 Oktober , 2005 Lägg till en slant och köp en Garmin 192c. Större display! Fungerar kalasbra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser