Gå till innehåll
lördag 21 december 2024
BusterSM

Navionics problem

Rekommendera Poster

Hej på er. Jag har lagat 7st nya rutter i navionics appen och lyckas inte synka in dom i min plotter, Plottern och mobilen är ihopkoppalde och har tryckt på synk knappen många gånger men rutterna kommer inte in i plottern

Navionics.PNG

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har ingen aning, men...

Det är nog bra om du talar om vilken plotter och vilken telefon du har.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kör Iphone och Q-Display plotter

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Postad (redigerade)
2024-07-01 vid 17:30 skrev BusterSM:

Kör Iphone och Q-Display plotter

Om du har Q generation 1 kan det finnas problem med synken. Jag var i kontakt med support många gånger om det. En annan sak som strular till det är om du har åäö med i dina rutter. Prova att bara ha a-z och 0-9 i namnet på rutten och synka igen. Detta tror jag är fixat i senare mjukvaruuppdateringar som finns för Q generation 2.
 

I år synkar jag inga rutter, tröttnade på att betala för abonnemanget på Navionics i mobilen bara för det nöjet…

 

Gå med i Buster boat owners på FB. Finns mycket bra kunskap där.

Redigerad av Brunnsviken

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret. Skall testa utan åäö osv. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Stort jäkla tack. Nu funkar synkningen. Det var åöä som var problemet 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...