gudden 2 Postad 16 Juli , 2023 Jag har en vecka kvar på min prenumeration av Navionics sjökort som jag använder på min Simrad plotter. Vad jag förstår är det inte möjligt att förnya prenumerationen digitalt utan jag måste beställa ett nytt kort som skickas till hem till mig. Kan det verkligen stämma? Någon som har erfarenhet av detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 152 Postad 16 Juli , 2023 Har Garmin... Fick en fil från Supporten när jag ville uppdatera med Hydrographica. La filen på ett SD-kort som jag matade in i plottern. Klart. Med det menar jag att Simrad kanske har nåt liknande. Kolla med deras support. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gudden 2 Postad 16 Juli , 2023 52 minuter sedan skrev Hybro: Har Garmin... Fick en fil från Supporten när jag ville uppdatera med Hydrographica. La filen på ett SD-kort som jag matade in i plottern. Klart. Med det menar jag att Simrad kanske har nåt liknande. Kolla med deras support. Fast det verkar otroligt att det inte går att förnya en prenumeration digitalt utan att man ska behöva få ett nytt kort skickat till min hemadress. Tom plottern är uppkopplad numera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 472 Postad 16 Juli , 2023 Här kan du nog hitta svaret, eller så kontakta Comstedt. https://www.comstedt.se/support/navionics Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser